.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار در جمع فعالان اقتصادی مازندران ؛
دولت چه اقدامی در مازندران باید انجام می‎داد که نداد!
شمال نیوز: استاندار مازندران در جمع فعالان اقتصادی مازندران اظهار کرد:دولت چه اقدامی در مازندران باید انجام می‎داد که نداد! ما باید از این بابت مطالبه‌گر باشیم.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار چندی قبل در جمع فعالان تولیدی استان مازندران در واکنش به اظهارات مسئول انجمن صنایع غذایی استان مازندران اظهار کرد: باید بپرسم که در استان مازندران چه اقدامی برای رفع مشکلات تولیدی باید انجام می شد که انجام نشد.

وی با این مضمون که من باید در این زمینه مطالبه‌گری کنم، افزود: اقدامات زیادی برای رفع تولید در استان انجام شد.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: جلسه ستاد تسهیل استان 700 مصوبه داشت که تلاش زیاد در این ستاد برای رفع مشکل فعالان اقتصادی استان برداشته شد.

وی با اعلام اینکه مشکل 350 واحد تولیدی استان مازندارن در ستاد تسهیل حل و فصل شد، افزود: همه تلاش ما این است که فعالیت بخش خصوصی در استان رونق بگیرد.

فلاح در ادامه با انتقاد غیر مستقیم از عملکرد دولت این صحبت محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت از تکرار کرد و گفت: ما وارث مشکلات گذشتگان هستیم.

استاندار مازندران در ادامه با بیان اینکه کشور 12 سال با دیگر کشورها در جنگ اقتصادی بود، افزود: دولت یازدهم با اجرای توافق هسته‌ای زمینه‌ای را ایجاد کرد که شاهد حضور فعالان اقتصادی زیادی در کشور و استان مازندران هستیم.

وی با اعلام اینکه اگر روند گذشته به همین منوال ادامه داشت، کشور دچار مشکل می‌شد، گفت: مردم با حضور در حماسه سیاسی انتخابات خواستار تحول اساسی در کشور شدند.

فلاح با اذعان به وجود مشکلات در حوزه تولید گفت: مشکلات در استان وجود دارد، خودمان نسبت به وضع موجود انتقاد داریم، ولی سمت و سوی دولت به سمت رفع مشکلات و موانع است. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 تير 1395
وی با این مضمون که من باید در این زمینه مطالبه‌گری کنم، افزود: اقدامات زیادی برای رفع تولید در استان انجام شد.

آقا مبارک باشه!!!
فر 30 تير 1395
تو نگی کی بگه : دولت چه کاری برای ما نکرد.دست وپاچلفتی.پپه
نا شناس 30 تير 1395
بگو چه اقدامی انجام داد.........
بي خيال 30 تير 1395
استاندار محترم بايد بفرمايند دولت در استان مازندران چه کاري انجام داد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رضا 30 تير 1395
با مخالفت شما بندر امیر آباد منطقه ویژه نشد چون شما و ( ص ا) می خواستید فریدونکنار بشه که هیچکدام نشدند بزرگترین ضربه به استان بود ندا دیگه آمار بیکاری استان آمار ورشکستگی در استان آمار سکته آمار طلاق آمار فحشا آمار فساد گویای ....
امینی 30 تير 1395
لطفا اقدامات انجام شده را بگویید
یک فعال اقتصادی ورشکسته 30 تير 1395
آقای ربیع فلاح
استاندار بزرگوار
کمترین اقدامی که می توانستید انجام دهید و ندادید ایجاد منطقه آزاد امیرآباد بود. اقدامی که بسیاری از استانهای کمتر برخوردار از زیرساختهای لازم انجام دادند و شما و همکاران دیگر و نمایندگان محترم همچنان در خواب بودید
علی 30 تير 1395
جناب آقای استاندارمیشه بفرماییددولت تدبیروامیدچه کاری برای این استان انجام داده ؟بیکاری جوانان روزبه روزبیشترشده کارگاه یکی پس ازدیگری روبه تعطیلی می انجامدکشگری که اصلارونقی نداردپس لااقل شمابه این مردم استان بفرمایدچه خدمات شایانی این دولت انجام دادجزگرفتن مدیران به حقوق های نجومی !!!فقط حضرات نشستندمصوبه تصویب میکندآیااین دردی برای این مردم زحمت کش ورنج دیده دردی دوامیکند؟؟؟؟؟
نا شناس 30 تير 1395
باز استاندار فکر کرد رو پیشونی مردم چیزی نوشته!
مازندرانی 30 تير 1395
سلام جناب اقای دکتر

هیچ کاری نباید میکرد شما نگران نباش .....چرا ناراحتی میکنید
حسینی 30 تير 1395
مهمترین کاری که میتونست انجام بده انتصاب یک استاندار قوی بود که نکرد.
جوون بیکار 30 تير 1395
آقای استاندار با همین فرمون بري تا 10 سال دیگه استاندار میمونی...اصلا نگران نباش
رتبه 1000 کنکور سراسريم...کار واسم نیست ....5 ماهه خدمتم تموم شده....
شما اونجا نشستی ...
خدا هم جای حق نشسته
امیر 30 تير 1395
استاندار عزیز دل ماست
نا شناس 30 تير 1395
یعنی اقای استاندار الان چند ساله که تو این استان نشستی بر مسند بالای ریاست .هنوز نمیدونی چی کار نکرد دولت ؟ پس برو کنار تا یه بلدتر بیاد و مطالبات مردم شریف مازندران رو از دولت بگیره ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.